See content specific to your location.
Continue

Infolinia ds. zgodności

Infolinia ds. zgodności

Velcro Companies dąży do budowania kultury opartej na wartościach zgodnych z zasadami etyki. Taka kultura zależy, między innymi, od przekonania każdego pracownika, że może zgłaszać obawy w trybie poufnym, anonimowym, bez strachu przed odwetem.

Jeśli wiesz o naruszeniu lub podejrzewasz naruszenie „Kodeksu postępowania” Velcro Companies albo innych regulaminów firmy lub nieuczciwą działalność lub chcesz powiadomić o incydentach nękania ciebie lub dowolnego innego pracownika, prosimy zgłosić to natychmiast swojemu przełożonemu, menadżerowi lub miejscowemu przedstawicielowi ds. zasobów ludzkich. Jeśli nie czujesz się komfortowo zgłaszając to dowolnej z tych osób, możesz skorzystać z anonimowej „Gorącej linii ds. zgodności z przepisami” Velcro Companies, która jest obsługiwana przez zewnętrzną spółkę usługową. Można zgłosić swoje obawy anonimowo i bez strachu przed odwetem.

Infolinia oferuje trzy proste sposoby anonimowego zgłaszania problemów. Oba tryby są dostępne całodobowo, siedem dni w tygodniu.

1. Zgłaszaj obawy przez Internet w ramach Gorącej linii ds. zgodności. Dostępne są opcje wyświetlenia formularza raportu w swoim preferowanym języku lub;

2. Zgłoś wątpliwości e-mailem na adres ethicspoint@navex.com; lub

3. Zgłaszaj zastrzeżenia telefonicznie korzystając z bezpłatnego numeru:

Australia 1800 224 175
Belgium 0800 71 646
Brazil 0800 724 8371
Canada (844) 945-0220 (Linia zewnętrzna) / (855) 350-9393 (język angielski)
China 400 120 9377
France 0800 91 25 99
Germany 0800 1812891
Hong Kong 800 965 197
Italy 800 168059
Mexico 800 681 6915
Netherlands 0800 0231221
Poland 00800 141 0207
Spain 900 905 416
United Kingdom 0800 088 5417
United States (844) 945-0220
Uruguay (844) 931-0635 / 1-201-0288 (Linia zewnętrzna)
Vietnam 1-228-0288 (Linia zewnętrzna) / (844) 945-0220 (język angielski)

Otrzymasz numer dostępu do zgłoszenia w trybie poufnym i zostaniesz poproszony o osobiste hasło i pytanie weryfikacyjne. Numer dostępu i hasło pozwalają ci sprawdzić status twojego zgłoszenia na stronie gorącej linii, jak również wysyłać i odbierać anonimowe wiadomości dotyczące twojego zgłoszenia w dowolnym czasie. Po podaniu adresu e-mail, będziesz również otrzymywać powiadomienia e-mailowe, gdy status zgłoszenia zostaje zaktualizowany.* Mogą obowiązywać opłaty lokalne.

Zachęcamy cię do zgłaszania naruszeń naszego „Kodeksu postępowania” oraz innych regulaminów firmy lub incydentów nękania, które przyciągną twoją uwagę.